Bilsenteret AS skal ha de mest fornøyde kundene i norsk bilbransje.
Vår visjon og våre verdier er retningsgivende for alle våre medarbeidere og for måten vi driver virksomhet på og tar vare på kundene våre.
Sammen setter de en standard for hvordan vi skal bli oppfattet av kunder, ansatte og samfunnet rundt oss.
"Gjør en tydelig avtale, holde det vi lover, vise respekt, gode til å følge opp og være i fremre forkant."
Bilsenteret AS er sertifisert etter Volvo sine kvalitetsstandarder.
Vi har et innarbeidet kvalitetssystem som bidrar til at vi kontinuerlig jobber med forbedring både overfor hver enkelt ansatt, men også som organisasjon. Dette gjør vi fordi vi ønsker å yte best mulig service for våre kunder.
Vi skal også minimere mulighetene for forurensing av det ytre miljø. Dette gjøres via både forebyggende tiltak, gode beredskapsplaner dersom noe uforutsett skjer og ikke minst at en kontinuerlig søker etter miljøvennlige alternativer på de produktene vi benytter.
Telefon: 35 02 56 00